Steun een kindje in armoede

Doneer babyspullen en geef een kind een goede start.

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede. Per dag worden er 50 baby’s in armoede geboren. Iedere bijdrage, groot en klein is welkom en stelt ons in staat nog meer baby’s een goede start te geven.

Stichting Babyspullen helpt gezinnen in armoede in ieder geval de eerste twee jaar vooruit met babystartpakketten.

Hoe doen wij dit?

Steun Stichting Babyspullen voor € 3,- p/m

Steun een kindje in armoede

Doneer babyspullen en geef een kind een goede start.

Stichting Babyspullen helpt gezinnen in armoede in ieder geval de eerste twee jaar vooruit met babystartpakketen.

Hoe doen wij dit?

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen verzamelt landelijk gebruikte en nieuwe babyspullen en maakt daar babystartpakketten van. Deze pakketten verstrekken wij via diverse instanties gratis aan (aanstaande) ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben. Waarom wij dat doen? Omdat in Nederland 1 op de 9 kinderen opgroeit in armoede. In grote steden is dat zelfs 1 op de 4 kinderen… Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start!

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede!

Help ons helpen! Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start!

Stichting Babyspullen

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede!

Help ons helpen! Wij vinden dat elk kind recht heeft op een goede start!

Marjolein

Steun Stichting Babyspullen voor € 3,- p/m

1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede. Stichting Babyspullen gelooft dat ieder kind recht heeft op een goede start. Steun Stichting Babyspullen! Word donateur voor slechts € 3,- per maand en maak ook uw familie, vrienden en bekenden enthousiast om donateur te worden!